Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Irreterad!

Av Ida - 26 juli 2009 10:43

Jag brinner JÄVLAR av!

Är så folkless just nu så jag vill slå någonting, hårt! Filip, kom hit, jag kan använda dig ;)


Strul, strul, strul. Skitmycket folk på vägen upp i fredags, 2 timmar & 15 min sena upp till Lule på lördagsmorgon. Kaos i restaurangvagnen vid frullen. Sen ner till Sthlm nu oxå, över en timme. Folk är som galna, folk är många, slut på juice, slut på mycket, slut på mig. Åhh, vad jag hatar folk!!!!!!!


Men...när lönen kommer igen om en månad så kommer jag få ut över 20000:- rent, och jag är värd VARTENDA ÖRE!


Idag fyller bästa Kakan 29, hipp hipp HURRA! Ska hem på kalas. Mysigt. Ser fram emot kanel. Släktträff! På lördag blir det fest. Kom & lek!


Igår förlorade Järvsöfaks. Men han var duktig endå. I love you. Han kom 2:a & gjorde sitt bästa. Fan grabben är ju 10000 år gammal räknat i hästår (travhäst år speciellt)


Jag stinker verkligen gammalt surkaffe oxå. HA, det kan dom ha, tönt stockholmarna. Hellre det än sur gubbsvett eller nån kärringparfym som nån har mage att sitta här & osa.


Vad ska hända med mig i höst då? Hjälp ma! Busschafför, måste väl bli det. Måste bli något som ger JOBB, för jag är så less på att vara timmis än hit än dit, jobba varje sommar, vara orolig för pengar jämt. Nej jag vill köpa hästsläp & bil med dragkrok & då krävs det deg.


Nu släppte jag en fis. Ingen kan väl någonsin misstänka lilla mig om det blir aktuellt att misstänka nån?

Jag är skitnödig. Har inte hunnit gå på toa en enda gång sedan 6 imorse (fast å andra sidan har jag inte hunnit med att dricka någonting heller)


Har ni testat dom här små Yoggi Dröm? 125 gram. Det finns en smak med Cocos. Sjukt gott. Rena godiset. Sån unnade jag mig efter att jag blivit av med gamarna i Sthlm. Guuu va trist jag är.


Skithuset väntar. Baj(s) Baj(s)

 
 
Ingen bild

Louise

26 juli 2009 13:47

usch vad det låter stressigt! Hoppas du är ledig snart o får vila upp dig.
Kram!

 
Alfie

Alfie

26 juli 2009 16:47

I agree!!! People = SHIT. Usch va dryga dom kan vara!! Tråkigt att jag missade kalaset, hade sett framemot lite tårta. Mmmmm. Jag får väl hålla ut till BÅLfesten på lördag, fan va skoj det ska bli!! Hatar dig.

http://hellyes.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 november 2009 18:36

5:e november. En konstig dag. En "utanför-kroppen-upplevelse" dag. Kan bero på att jag inte ens dragit upp persiennerna idag. Eller så gjorde jag inte det eftersom dagen var overklig redan från början, då kan man liksom få strö på det lite extra.. ...

Av Ida - 3 november 2009 12:01

Det är bara dax. Tänk så enkelt det är om man bara bestämmer sig. Eller bara känner för det!   Anledningen är att jag suttit & läst över 5 år gamla "dagboksinlägg" från LUNARSTORM...som jag av någon anledning hade skrivit ut, en hel bunt. Den bun...

Av Ida - 5 september 2009 09:36

Hej på er! Det är dax nu. Idag är det lördag den 5:e Sept. 3 dagar till min FÖDELSEDAAAAG :D Jag ska önska mig massor av TrissLotter..enbart. Bara för att det är så kul att skrapa. Tragiskt eller patetiskt...? Jag sitter som vanligt uppe på SJ kontor...

Av Ida - 28 augusti 2009 12:47

28 Augusti. Årsdagen för Pappa Oves bortgång. 5 år sedan idag.   Jag tänker & saknar dig varje dag Pappa. Fan vad jag vill att du ska finnas!   Jag kommer & hälsar på dig ikväll...   We'll meet again some day ...

Av Ida - 26 augusti 2009 07:33

Tjabba! Sitter man i Luleå igen då (tack gode gud för sjukskrivningar) Jag är elak, men glad endå. Fick lön igår, 28000:- rent. För dom pengarna kan jag sitta hur mycket som helst i Luleå! :D Vilket jag iofs gjorde förra månaden också..12 nätter spre...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards