Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Luleå...igen

Av Ida - 26 augusti 2009 07:33

Tjabba!

Sitter man i Luleå igen då (tack gode gud för sjukskrivningar) Jag är elak, men glad endå. Fick lön igår, 28000:- rent. För dom pengarna kan jag sitta hur mycket som helst i Luleå! :D Vilket jag iofs gjorde förra månaden också..12 nätter sprenderades på tåg, 6 hela dagar försvann i Luleå. Men som sagt, jag klagar inte $$$$


Lite smygskitnödig. Ska gå upp till HotellAvenyn & göra en grej...snart. Sen tar jag väl ett varv runt sjön i vanlig ordning. Sen frukost. Sen säng (rutiner är bra skit)


Hade en grym formsvacka där ett tag, men det lät nog värre än det var.. well, nu är det bra igen iallafall, such a dramaqueen ;)


Ser fram emot helgen! Då ska jag damma av Pärtan & ta E4:an norrut, till Sundsvall. Högklassig & otroligt fin travsport står på schemat. JÄRVSÖFAKS står på menyn, men den här gången blir han inte uppäten, den här gången är det han som sväljer allt & alla med hull & hår igen & tar sitt 10 onde (!) SM guld. Han har vunnit detta lopp 9 gånger av nio möjliga. Vann första gången som 5 åring, nu är han 15. Otroligt...

Sen är det ju oxå storloppet SUNDSVALL OPEN TROT med en miljon i första pris, Heja Commander Crowe!!!

Mötte Risto igår, han var på väg upp till Kebnekaise med bror & svåger. Risto är lokförare & var min kollega på UPPTÅGET. Vi pratade jämt en massa trav, så även igår. Gubbarna gav mig 200:- att sätta ihop en rad för, sagt & gjort. På lördag blir vi (inte) rika!!! :D


Mission Lule...hitta en handväska! Wish me luck.



 
 
Ingen bild

Johanna

26 augusti 2009 08:50

Tur att inte "jävla allt-Ida" blev så långdragen. Har ju nästan vant mig men en, inte positiv(herre gud nej!)men inte lika pessimistiskt Ida vilket känns väldigt uppfriskande. Kör på ba!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 november 2009 18:36

5:e november. En konstig dag. En "utanför-kroppen-upplevelse" dag. Kan bero på att jag inte ens dragit upp persiennerna idag. Eller så gjorde jag inte det eftersom dagen var overklig redan från början, då kan man liksom få strö på det lite extra.. ...

Av Ida - 3 november 2009 12:01

Det är bara dax. Tänk så enkelt det är om man bara bestämmer sig. Eller bara känner för det!   Anledningen är att jag suttit & läst över 5 år gamla "dagboksinlägg" från LUNARSTORM...som jag av någon anledning hade skrivit ut, en hel bunt. Den bun...

Av Ida - 5 september 2009 09:36

Hej på er! Det är dax nu. Idag är det lördag den 5:e Sept. 3 dagar till min FÖDELSEDAAAAG :D Jag ska önska mig massor av TrissLotter..enbart. Bara för att det är så kul att skrapa. Tragiskt eller patetiskt...? Jag sitter som vanligt uppe på SJ kontor...

Av Ida - 28 augusti 2009 12:47

28 Augusti. Årsdagen för Pappa Oves bortgång. 5 år sedan idag.   Jag tänker & saknar dig varje dag Pappa. Fan vad jag vill att du ska finnas!   Jag kommer & hälsar på dig ikväll...   We'll meet again some day ...

Av Ida - 24 augusti 2009 09:17

Typiskt värdelös dag. Okej, den har knappt börjat än, men jag känner det på mig. Jävligt onödigt att solen lyser oxå. Lättare att få rätt om det spöregnar..   Usch. Här har man inte bloggat på sisådär 100 år så börjar man sådär.. Men läs inte då, för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards