Alla inlägg under september 2009

Av Ida - 5 september 2009 09:36

Hej på er!

Det är dax nu.

Idag är det lördag den 5:e Sept. 3 dagar till min FÖDELSEDAAAAG :D Jag ska önska mig massor av TrissLotter..enbart. Bara för att det är så kul att skrapa. Tragiskt eller patetiskt...?

Jag sitter som vanligt uppe på SJ kontoret i Sthlm & väntar på pasståget hem. Fan, 2 (!) timmar kvar. Var helt 100 på att det skulle gå ett tåg 10.30 på lördagar, men ICKE. Suger Balle det här :(

Osså är det hopptävlingar i Älkarleby som jag vill se! Nu kommer jag bergis missa Sara då hon debuterar 1.05 =(

Men jag kanske hinner till 1.10 & kan titta på Lisa & Addis. Vlam vill oxå hopptävla snart..det sa han till mig ;)

Men om ca en månad är det hopptävling på "Fältis", får sikta på det. Sen är det hopptävling i "Lervik" första November, så än är det inte försent..


Hur är det med Ida idag då?

Jorå, helt okej. Bra tillomed. Lagomt liksom. Flyter mest med & gillar läget. Jobbar arslet av mig for the moment, men det är bara bra. Ska åka till Luleå imorrn igen. Antagligen sista gången...men den har man ju hört förr! När jag kommer hem då på tisdag så kommer jag ha sovit 6 nätter av 9 på tåg.. det är ganska drygt faktiskt..men man tjänar ju Plenty! ;)


Ska lämna in en V75:a idag också. Hoppet är det sista som överger människan, har jag hört.. Åhh vad jag vill vinna pengar på någonting någon gång!


Jag & Karin ska fira nyår i England. Kul. Hatar Nyår iövrigt. Det är så bajsnödigt. Man ska ha fina kläder, gå på nån fin fest, äta middag (och självklart ska det vara svarta servetter, MYCKET viktigt) Nä, Nyårsfester KAN vara nåt av det tråkigaste jag vet. Sen ner på torget & frysa arslet av sig. Bitterbitta. Jag?


Nu räcker det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards