Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ida - 3 november 2009 12:01

Det är bara dax. Tänk så enkelt det är om man bara bestämmer sig. Eller bara känner för det!


Anledningen är att jag suttit & läst över 5 år gamla "dagboksinlägg" från LUNARSTORM...som jag av någon anledning hade skrivit ut, en hel bunt. Den bunten har sedan legat i en påse i Bomhus med en jävla massa annat skit. Morsan vart less på skiten & tvingade mig att rensa i påsen sist jag var där. Då hittade jag dom där utskrifterna. Nu har jag suttit & läst dom. Hahaha. Både kul & "sorgligt" på något vis. Det märks ju att det är jag..men endå så känner jag inte igen mig själv. Samma stuk, samma humor..men endå..så jävla mycket mer fjortis. Så jävla mycket mer oförstörd. Men samtidigt så jävla mycket mer osäker. Rastlös. Manodepressiv. Djup..tänkare. Och mycket tjat om fest & killar. Och min högsta önskan verkade vara att få bli smal & brun :/

Men kul var det. Och här & där impade mitt lilla fjortis-jag på mitt nuvarande gamla sträva-jag med en hel del shysst läsning/skrivning.


Well. Jag ska spara skiten så får ni läsa själv. Haha.


November nu. Den opiggaste månaden på hela året. Men jag mår bra. Jag bara är. Har bara vart ganska länge nu. Är så länge tycker jag att det är skönt. Men ett jobb skulle inte skada. Men jag mest bara är på den fronten också. Vet inte..borde kanske ha lite mer ångest. Borde kanske "försöka" hitta ett jobb lite mer. Men jag bara är. Och det känns bra. Det löser sig.


Igår träffade jag "Vinterkall" igen. Han kom hit & såg King Kong. Han är mysig. Han har världens finaste mun. Han är lite härligt konstig. Jag gillar honom. Vi får se vad som händer =)


Vlam är en piggelin just nu. Vi tävlade i söndags. Han var halvgalen..när han väl kom in på banan vill säga. För icke att han ville gå in, nej då skulle det stegras & vändas & hålla på...med både mig & Karin. Jag tror han var lite överladdad. Snurrade lite väl mycket i planeten. Nån slags "jag vill så gärna så att jag inte vill alls" ångest. Men både jag & Kakan red nolla så det var skönt. Synd att det är flera månader till nästa tävling nu då. Usch. Bara slask & kallt & mörkt. Hästar på vinterhalvåret är inte så charmigt..för att galoppera genom snön en klar fin solig vinterdag är väl mest bara sånt man ser i "Min Häst"?


Hörrni. Jag återkommer snart. Jag lovar!


"Man vet vad man vill, men oftast blir det helt annorlunda eller så blir det inte alls"

Så hade jag skrivit i ett av mina gamla dagboksinlägg. Låter ju som taget ur en Winnerbäck text. Jag är impad av mig själv!!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards